sarichioi

Am oprit in Sarichioi la o cafea si o tigara. Eu daca nu fumez, m-am ocupat cu altceva…

Cateva imagini din fuga masinii:

Ne-am oprit prin centru, cred, si am descoperit in putinul timp:

Consiliul

Caminul cultural, vis-a-vis:

Un mic muzeu de obiecte traditionale organizat de rusii-lipoveni:

Scoala

Sediul Comunitatii rusilor lipoveni:

Monumentul eroilor:

6 răspunsuri la sarichioi

  1. laur spune:

    n`am auzit de localitatea aia ..
    dar pare dragut pe acolo
    felicitari ca nu mai fumezi >:D<

  2. daniela spune:

    eu n-am fost fumatoare nicicand…?!?

  3. vasi spune:

    Frumos sat nu am ce zice…cinste celor care locuiesc acolo si se gospodaresc atat de bine…Traiasca pestele din lac…

  4. George spune:

    Eu sunt din Sarichioi si sa stiti ka nati vazut tot,daka treceti prin zona aveti ce vedea,lumea e foarte prietenoasa,si puteti pleka foarte ankantati.

  5. George spune:

    Eu sunt din Sarichioi si sa stiti ka nati vazut tot,daka treceti prin zona aveti ce vedea,.

  6. cristina spune:

    Sunt din Sarichioi dar traiesc in Spania mie dor de sat meu. Pozele sunt geniale mersi pentru pagina web.

Lasă un răspuns

