cateva ore in sighisoara

Nu cred ca frumusetea Sighisoarei o poti descrie intr-un singur articol, dar incerc sa fac un rezumat:

Turnul cu ceas se afla la poarta principala a cetatii si il recunosti dupa tiglele multicolore si evident, dupa ceasul electric cu figurine, provenit din Elvetia. Interesant este ca ceasul poate functiona timp de trei ore dupa intreruperea curentului.

Am vizitat si cele 3 muzee din Sighisoara, dar ma costa 30 lei fotografiatul, la fiecare si am considerat ca nu merita efortul financiar (scz ca spun asta).

Vedere din turn:

Usa camerei de tortura, de la baza turnului:

Biserica evanghelica

Pe aici a locuit si Vlad Dracul

De pe terasa din fata „Sfatului Popular” (cum spun localnicii, adica Primaria),  ai o larga panorama asupra orasului, bruiata doar de crengile inflorite ale pomilor:

Biserica Romano-Catolica, construita in onoarea Sf Iosif, arsa in 1983, renovata in 1984.

Scara acoperita. Ati avut curiozitatea sa numarati treptele? Nu stiu cate sunt, dar m-au obosit putin…

Liceul „Josef Haltrich”

Biserica din Deal, unde n-ai voie sa faci foto, n-am inteles de ce…

Turnurile: fierarilor, cismarilor, croitorilor, lacatusilor, fierarilor, cositorilor, macelarilor, sunt foarte interesante. Cand am vizitat prima data Sighisoara le-am identificat pe toate, dar acum nu am avut atata timp la dispozitie.

Stradute pitoresti

Artizanat in coltul strazii

Decor inedit pentru o crama

Casa cu cerb(i)

Case cu ochi

In Sighisoara pana si porumbeii au casa cu etaj:

Felinare deosebit de frumoase

Am mancat aici:

Un meniu haios: fasole frecata cu cabanos (se ia un cabanos si se freaca fasolea pana arata ca o pasta?!?). Ieftin si gustoooos mai ales budinca. Meniul costa 10 lei/persoana.

Dupa siesta, in masina si via Targu Mures!

2 răspunsuri la cateva ore in sighisoara

  1. am vizitat si eu orasul in urma cu vreo 15 ani, iti aduce aminte de stradutele descrise de Michel Zevaco.

Lasă un răspuns

