sarata monteoru

Daca v-a ajuns stresul la cote maxime, va recomand un weekend la Sarata Monteoru. Gasiti aici peisaje placute si muulta muulta liniste.

Eu m-am cazat la Casa cu Tei, o locatie superba, 100-120 lei/noapte.

In drum spre Mina de Petrol

Platforma de petrol

La namoluri (n-am priceput care sunt namolurile, dar peisajul indicat de sageata este demn de luat in seama)

Schitul Negoita, la 1,5 km de sosea, drum de parcurs pe jos, prin padure, cam in 3 ore dus-intors.

Plecarea se face de la un complex turistic caruia i-am uitat numele:

Indicatoare:

Iata si schitul

Pe drumul de intoarcere:

Iar in Sarata

Parcul dendrologic

Capela Monteoru

Biserica

Izvorul 6

La Cruce

Restaurant Cazino (parca)

3 răspunsuri la sarata monteoru

  1. vasi spune:

    frumos loc dar sa stai putin oacolo …prea multa liniste strica… in trecere da…e bine de vazut aceasta statiune…

  2. krudus spune:

    Superb acest loc !…poate ca sunt subiectiv deoarece de vreo 6 ani, merg in Sarata Monteoru la doua,trei saptamni inclusiv in concedii.E liniste si pace,… si asa imi doresc sa ramana acest loc.Frumoase pozele, imi plac.Sper sa nu devina o noua Vale a Prahovei, acest Paradis numit Sarata Monteoru.Cer scuze pt egoismul aratat, dar am plecat din Bucuresti din cauza zgomotului, a smekerilor parveniti, a stresului cotidian si chiar vreau sa am parte de liniste macar la sfarsit de saptamana.Succes in tot ce faceti !

  3. Genoveva spune:

    Fotografiile sunt foarte bine facute.Felicitari!

Lasă un răspuns

