lacul ciuperca tulcea

Lacul incepe sa arate din ce in ce mai bine. In weekend copiii si-au gasit loc de distractie

Eu si Elia ne-am distrat pe cinste!

4 răspunsuri la lacul ciuperca tulcea

  1. Alexandra spune:

    Pare mai mare…si mai natural..si mai curat:x

  2. Nicu spune:

    Mai sa fie! Nu seamana de loc cu lacul ce-l stiam eu! Este foarte frumos.

  3. Dan_tulcea spune:

    Da,lacul arata mult mai bine ,abia astept sa vad fantana artezina , din mijlocul lacului , din pacate, sunt si parti negative. plaja a fost o idee buna … insa in weekend este plina de tigani ..si desi lacul este supravegheat, oamenii au inceput sa arunce ambaleje si peturi goale, o alta problema ar fi borastele care fac noaptea o zarva aproape insuportabila.de metinoat este si blocul fostului magazin pelican, de un gri murdar care strica peisajul ..Cu toate astea realizarile primarului Hogea suntlaudabile, eu o sa-l votez si pt urmatorul mandat

  4. cristian spune:

    foarte frumos!!!
    dar am o intrebare…
    SE MAI PESCUIESTE in ciuperca?

Lasă un răspuns

