turcoaia-in cariera

Te-ai fi asteptat la asa peisaj in cariera din Turcoaia? Inca ma uit cu uimire la imagini…Un loc superb! Am stat mult timp sa cantaresc daca acest loc merita dezvaluit catre publicul larg. Lacul este atat de curat, atat de linistit, atat de salbatic incat m-am gandit de multe ori sa nu postez aceste fotografii. Si totusi, cititorii blogului meu sunt convinsa ca merita sa se relaxeze pe malul apei, asa ca iata o mica mica parte din colectia mea de foto:

14 răspunsuri la turcoaia-in cariera

  1. noviodunum.ro spune:

    Mai vrem poze😉

  2. tonnywrk spune:

    Avem noi asa ceva? wow, zici ca-s fotografii de pe alte meleaguri. Ttebuie sa ajungem si noi pe acolo.
    Se poate pescui sau balaci?, da-ne detalii..pls

    • daniela spune:

      este un lac proprietate privata, 14 m adancime, cu pescuitul interzis, balaceala pe propria raspundere. eu nu m-as incumenta sa intru in el decat cu barca. da, trebuie sa mergeti si voi, apoi schimbam impresii si fotografii🙂. nu uita cine ti l-a recomandat! merit cea mai buna fotografie din gama ta, nu?

  3. noviodunum.ro spune:

    dar cetatea ai gasit-o?

  4. daniela spune:

    una am gasit-o! stai pe faza ca postez…

  5. vasi spune:

    Nu pot sa cred k exista asa ceva in Dobrogea noastra …merita un drum pana acolo.dar cate drumuri am eu de facut in urma vizionarii blogului…trebuie sa fac lista de prioritati..multumim k te avem pe tine si ne informezi, ne delectezi…

  6. noviodunum.ro spune:

    Dar stiai ca Radu este proprietarul de drept al locului?

  7. ionut spune:

    superbe fotografii…ca si lacul …..trebuia sa le vad si pe astea

  8. Laura spune:

    Felicitari pentru fotografii! Cum se ajunge la acest lac superb?

    • daniela spune:

      din soseaua catre Turcoaia faci stanga spre cariera, acolo sunt multe drumuri de pamant, toate duc la lac. sa-mi trimiti link cu articolul cand reusesti sa postezi pe blog imagini de la lac! apropos, e un blog foarte interesant, il voi rasfoi cand voi avea timp de un rasfat…

  9. Nicu spune:

    La vara .. la Turcoaia cu mine🙂

Lasă un răspuns

