bucatareala- o activitate rara

Stiti deja ca nu prea stau in bucatarie, insa rareori se intampla si acest lucru. Azi am fost bucatar sef, doar ca musafirul meu n-a mai venit (adica mama). Credeti ca i-a fost teama sa guste din bucatele mele? Jur ca a fost o masa delicioasa!

Am gatit pangasius in sos tomat cu dovlecei si masline, la oala sub presiune. Foarte simplu, in jumatate de ora am terminat!

Si un desert de te lingi pe degete

E drept ca meritul meu la clatite este de a ma fi chinuit sa le comand…Doar nu credeti ca le-am gatit eu si pe astea!?!

Gata! Nu mai intru in bucatarie jumatate de an…

Un răspuns la bucatareala- o activitate rara

  1. vasi spune:

    bravooo gospodina…stiam eu k nu te lasi tu asa usor de bucatarie…faceai lucruri bune si frumoas pe vremuri…ce vremuri…..

Lasă un răspuns

