leapsa de la nicu

Nu-mi amintesc ultima data cand am urmarit un serial, dar parca era

Imi plac serialele de comedie, la care n-au legatura episoadele intre ele…Parca ma mai uitam cu placere si  la

Inca ma gandesc ce sens are leapsa asta…hm…Ghiceste cineva in seriale? Spun asta pentru ca m-a impresionat interpretarea pe care a dat-o un psiholog unui desen realizat de-un pustan: „este foarte sociabil, toti copiii se tin de mana in desenul lui”. Sa inteleg ca eu as fi o fire vesela daca ma uit numai la comedii. Dar tu, Nicu? Ai fi un…klingonian?! (Tineam neapareat sa-mi arat recunostinta pentru leapsa🙂 ).

Un răspuns la leapsa de la nicu

  1. Nicu spune:

    🙂 Habar nu am ce rol au aceste lepse. Parapsihologul din mine banuieste ca ele dezvaluie un pic din personalitatea fiecaruia dintre noi, oamenii din online, care stam la „umbra” unui blog sau site. Eu din fire sunt un idealist-visator si un pic vizionar, cred ca de asta imi plac cel mai mult filmele SF.

Lasă un răspuns

