prin niculitel

Am vizitat Bazilica martirica. Am mai incercat si alta data, dar era inchisa. Acum am sunat ghidul si am intrat in grup organizat. Am citit despre acest monument ca este unic in Europa. Dezamagirea a fost ca n-am vazut inscriptiile, ci doar exteriorul criptei.

Biserica Sf Atanasie de care am auzit de curand, de pe blogul Info-delta. Soare orbitor!!! Biserica nu era deschisa, asa ca am vazut-o doar din exterior.

Dupa o plimbare prin padure am descoperit un monument inchinat eroilor (1916-1918):

Cateva imagini de pe deal:

Soareeee!!! Ma bucura soarele, dar m-a orbit in acesta zi!

11 răspunsuri la prin niculitel

  1. daniela spune:

    N-am descoperit valurile de pamant ale lui Noviodunum, dar sper sa am ocazia vara asta sa le vad!!!

  2. noviodunum.ro spune:

    Nu sunt ale mele🙂 Apropo, dar la bisericuta nu ai intrat?

    Lumina dauneaza acelor inscriptii din interiorul criptei. Desteptii de popi, in nebunia lor au introdus lumanari in cripta, chiar le-au lipit de pereti. Ma rog, patrimoniul nu conteaza pentru ei.😉

  3. noviodunum.ro spune:

    Felicitari pentru poze!

  4. vasi spune:

    Am mai spus si spun in continuare…norocul nostru k te avem pe tine sa ne arati frumusetile Dobrogei noastre dragi…

  5. noviodunum.ro spune:

    Aaaaaaaaaa deci nu stiai de bisericuta Sf Atanasie. Si eu care credeam ca stii😉 Dar de pictura de secol 16 sau de cea de secol 18 din interior stiai?🙂

  6. daniela spune:

    am aflat de curand. interiorul din pacate nu l-am vazut pentru ca biserica era inchisa. poate cand ma duc sa vad valurile de pamant am mai mult noroc…

  7. noviodunum.ro spune:

    Offff, dar si eu iti spusesem de bisericuta😉

  8. GIGI spune:

    frumoasa Bazilica in interior eu a-m vazut-o numai de afara . Era inchisa cand a-m fost eu poate data viitoare o gasesc deschisa.

  9. Nicu spune:

    Nici eu nu am reusit sa vizitez bisericuta din Niculitel, decat exteriorul. Poate am noroc mai mult anul acesta. Despre basilica … am reusit abia a 3-a oara sa o vizitez.

  10. noviodunum.ro spune:

    Doua fotografii cu pictura din interior gasiti aici: http://blog.noviodunum.ro/?p=1032

  11. stefan spune:

    mai exista pe un deal temelia unei biserici,ffff vechi(cetatuia)se gaseste destul de greu,nu stiu nici locuitorii toti de ea,dar dak ajungeti cumva acolo veti avea parte si de o priveliste minunata.
    -biserica sfantul atanasie-batranii spun ca satul s-a format in jurul ei,mai intai a fost descoperita crucea de pe turla,iar usa bisericii a putut fi deschisa doar cand s-a citit cartea sf. atanasie…..

Lasă un răspuns

