ziua rusiei la jean bart

Comunitatea rusilor lipoveni a sarbatorit ziua Rusiei printr-un spectacol extraordinar de frumos care a imbinat cantece, poezii, dansuri specifice acestei etnii, iar la final piesa de teatru a lui Gogol, in regia lui Ion Dore, „Casatoria”. Piesa se va juca si zilele viitoare si va recomand sa o vizionati.

La multi ani!

In ceea ce priveste Casatoria, felicitari actorilor nostri care ne surprind placut de fiecare data. Si cu ocazia aceasta, o felicit oficial pe Gabi, pe care am avut placerea sa o vad prima data pe scena.

5 Responses to ziua rusiei la jean bart

  1. Liviu spune:

    Dar premiera piesei nu era programată pentru 18 iunie?!

  2. daniela spune:

    nu stiu, eu sincer am vazut programul la tine pe site si mi-ai dat putin de lucru pentru ca nu ai scris ora spectacolului.

  3. Alexandra spune:

    N-am mai ajuns anul acesta la ziua Rusiei..:(

  4. vasi spune:

    imi pare rau ca nu am vazut spectacolul pe viu …sa zic asa, dar e bine k te avem pe TINE si ne pui la punct cu tot ce misca…in Tulcea…Nu am raspuns afirmativ invitatiei tale fiindca nu eram in stare sa mai ies din curte si in wikend…sunt satula de miscare din timpul saptamanii…de nu mai vreau nimic…si trebuie sa ma intelegi…in amintirea vremurilor trecute…Merci pentru invitatie.

  5. Alexandra spune:

    Am fost la Casatoria..yuuhuuu:D prea super a fost 🙂 pe langa poceli si improvizatii:))

Lasă un răspuns

