expozitie de reptile vii

O expozitie foarte frumoasa puteti vedea zilele acestea la Acvariu:  reptile vii, extrem de interesante!

Impresionat de incurajarile si uimirea nostra, ghidul ne-a permis sa atingem sarpele Boua si cateva reptile mai sociabile…Boua mi-a inghetat sangele, dar am fost foarte mandra de mine: am rezistat sa tin mana pe el 2 secunde!!!! Dupa aceea a inceput sa dea semne de nerabdare (probabil mi se racise mana de frica in asa hal incat il incomoda…). Cred ca e de inteles senzatia de teama daca va spun ca e vorba de „serpisorul” acela galben, de 5 ori cat mine!!!

Soparla pe care o tine in mana ghidul este foarte prietenoasa, cea mai cautata ca animal de companie. Ii place mult sa fie mangaiata, asa ca daca ajungeti la ea, dati-i un pupic🙂

Preferatul meu:

Nu ma vezi!!!

Biletul este 8 lei pentru adulti, iar fotografiatul 10 lei. Dar va spun ca merita toti banii!

8 răspunsuri la expozitie de reptile vii

  1. noviodunum.ro spune:

    Bravo! Felicitari pentru poze!

  2. Nicu spune:

    Super! O gramada de reptile pe metru patrat!A scapat vreuna de fotografiat?🙂

    • daniela spune:

      de scapat n-a scapat niciuna, desi cameleonul mi-a dat batai de cap pana l-am remarcat. dar am avut rabdare suficienta…nu am postat toate fotografiile, am lasat loc de mister pentru cine va vizita expozitia pe viitor…

  3. vasi spune:

    Frumoase poze…frumoase exemplare…curajoasa ai fost nu cred k multa lume pune mana pe fiorosul”BOUA”

  4. GIGI spune:

    Ce vroiam sa vin si eu sa pun mana pe sarpe 10 minute!!!

  5. Ionut spune:

    crocodilul e simpatic, pacat ca-i asa mic

  6. Felicitări pentru curajul de a pune mâna pe şarpe ^__^ Cred că a fost o experienţă destul de interesantă ^.~ Şi, bineînţeles, pentru pozele reuşite.

    Am văzut şi eu expoziţia de reptile acum … aproximativ o lună (însă cu o altă ocazie) şi am rămas foarte impresionată de Rosalinda (şopârla fără picioare).

    Din câte am înţeles expoziţia vine de la Arad şi va rămâne în Tulcea cel puţin până la jumătatea lui august.Oricum, merită vizitată.

Lasă un răspuns

