delicioase de-ale familiei

Fac intrecere cu mama, care e mai buna de maritat:

Raviolli cu legume ai mamei:

Tarta mea de ananas (nu m-am putut abtine si am mancat o bucatica pana sa o aduc la masa):

Scor? Hm…Egalitate! Daca-i egalitate, se ia in ordinea varstei, asa ca mama sa se marite! Uf, mai astept un an🙂

20 de răspunsuri la delicioase de-ale familiei

  1. noviodunum.ro spune:

    Sincer, prefer raviolli🙂

  2. daniela spune:

    Am inteles mesajul, deci sa nu ma marit!

  3. noviodunum.ro spune:

    In dimineata asta prefer tarta.

    P.S. La foamea pe care o aveam ieri seara, ce crezi ca ar fi mers? Stii, este o vorba: toate la timpul lor.😉

  4. daniela spune:

    nu ma grabesc🙂

  5. tonnywrk spune:

    opreste-mi si mie un pic de tarta, ca tare bine mai arata …

  6. cryss spune:

    publicul cere si retetele🙂

  7. daniela spune:

    reteta de tarta o gasesti in articolul „mofturici bucatarici”, tasteaza la „cautare” in blog. este cea mai simpla din lume, se prepara in 10 minute!! fructele difera, eu am incercat cu mere, ananas, fructe de padure. voi incerca una cu visine, pentru ca am vazut ca arata super. spor la gatit!

  8. Nicu spune:

    Mai bine tarta! Cu pastele nu ma inteleg bine🙂
    Da, tarta arata bine!

    • daniela spune:

      multumesc pentru vot! se pare ca trebuie sa-mi fac pregatirile de nunta.si eu care eram bucuroasa de egalitatea obtinuta…

  9. GIGI spune:

    Eu prefer tarta…..

  10. noviodunum.ro spune:

    Daniela intra in avantaj😉 ca la tenis

  11. Ionut spune:

    Sper sa fie buna tarta ca frumoasa nu prea e!🙂

  12. daniela spune:

    din cate am observat notiunea de frumos e putin diferita pentru tine! ca si cea de cultura, teatru…pentru noi tarta a fost delicioasa, dar stiu eu? gusturile nu se discuta🙂

  13. noviodunum.ro spune:

    omul discuta ambalajul, nu ce este in interior. Daniela nu tine cont de critici, a venit vremea …🙂

  14. tonnywrk spune:

    sunt convins ca ionut prefera saworma facuta cu mana pe ritm de manelute😀

  15. vasi spune:

    ambele arata superbbbbbb…nu exista diferenta intre ele deci..sa ne pregatim de doua nunti

  16. vasi spune:

    am cautat reteta de tarta acolo unde ai indicat si am furat-o…nu k as vrea sa ma mai marit…dar de mancat as manca o portie …dupa cum arata nu are cum sa nu fie buna

Lasă un răspuns

