seara de teatru

Maia Morgenstern s-a aflat in acesta seara pe scena Teatrului Jean Bart Tulcea, alaturi de alte figuri cunoscute, in piesa „Si caii de impusca, nu-i asa?” Spectacolul este realizat de Compania D’Aya iar personalitatea Maiei a monopolizat publicul.

9 Responses to seara de teatru

  1. […] piesă au mai fost și Daniela Ungureanu și Cristi […]

  2. Alexandra spune:

    Chiar mi-a placut:)

  3. Dorin spune:

    Vreau si eu la teatru….

  4. noviodunum.ro spune:

    Foarte frumos! Data viitoare sa ma anunti si pe mine 😉

  5. daniela spune:

    s-a facut! mii de scz ca am trecut cu vederea de data asta…

  6. noviodunum.ro spune:

    Nu trebuie sa iti ceri scuze 😉

  7. Alex spune:

    Articole noi cu piese nu mai faci? P

    • daniela spune:

      as vrea sa merg vineri, 24 septembrie la spectacolul ”Eu, tu si Nichita” si vineri, 15 octombrie la piesa ”Woyzeck”

  8. Alex spune:

    Am fost la woyzeck.F interesanta piesa si diferita.intradevar e reusita.

Lasă un răspuns

