marti 13- atentie, ceasuri rele!

Stiti parerea mea despre marti 13 de aici. Si ca sa nu mai fiu asa reticenta la superstitii, am vazut azi 2 ceasuri rele. Primul, la mine pe perete, ceasul care s-a intepenit la ora 7.30 . Ceas rau!!! Al doilea, mai ca mi-a cazut in cap cand am inchis usa biroului. Ceas foarte rau!!! Sa se repeada asa la mine…

4 Responses to marti 13- atentie, ceasuri rele!

  1. tonnywrk spune:

    superstitioaso:), doar nu crezi in baliverne deastea, ca eu nu cred… si totusi….

  2. Radu spune:

    Bad clock, bad!!!

  3. dorin spune:

    Tu esti bine ?

Lasă un răspuns

