prosport 3d

Am ratat Gazeta Sporturilor 3D, dar am prins Prosportul 3D. Pontul mi l-a dat Aurel Stanica, asa ca luni la prima ora am dat sfoara in tara pentru editia cu ochelari. M-am instalat comod, mi-am pus ochelarii pe nas (eram prea ocupata sa bag in seama rasetele colegei mele) si m-am apucat de „vizionat” meciuri. La inceput am avut senzatia ca mi se incruciseaza privirea, iar dupa cateva secunde am simtit o puternica senzatie de voma. Am amanat placerile 3D pentru a doua zi, poate nimeresc o stare mai buna. Azi a fost oarecum mai bine, dar cred totusi ca…ma las de sport 3D.

3 Responses to prosport 3d

  1. noviodunum.ro spune:

    Asteptam impresiile de la a doua „vizionare” 3d.

  2. dorin spune:

    Sincer…si eu am luat prosportul 3d si nu am fost prea incantat. Cred ca o sa-l citesc pe cel normal.Fara ochelari.:)

Lasă un răspuns

