manastirea hadambu, iasi

Constructie moldoveneasca specifica sec al XVII-lea, Manastirea Hadambu-jud Iasi te impresioneaza printr-un lux sobru, prin ordine si confort, printr-un joc minunat de contraste intre ziduri grandioase si alei intime, intre misterul chiliilor si veselia florilor. Gazdele povestesc ca exista aici mai multe icoane facatoare de minuni, din care izvoraste mir. Drumul spre manastire este pitoresc, printre dealuri golase si prin inima unei paduri. Soseaua asfaltata este un plus care sa va determine sa vizitati acest lacas divin.

Daca vizitezi manastirea cand nu este post, iti recomand sa te pregatesti pentru un festin pe jar. Pe marginea drumului si in padure sunt amenajate gratare in care trebuie doar sa incingi carbuni si sa sfarai carnati proaspeti, carnita si mici deliciosi. Scuzati poftele, dar papilele mele gustative au fost destul de stimulate, desi nu-mi era deloc foame…

3 Responses to manastirea hadambu, iasi

  1. GIGI spune:

    TINE-O TOT ASA…….

  2. vasi spune:

    deosebit de frumos….nu cred k am mai vazut asa minunatie la vreo manastire pana acum…am mai spus si mai spun…bine k te avem pe tine sa ne mai luminezi….sa ne arati frumusetile patriei…tine-o tot asa …

  3. mihaela spune:

    Am fost si eu la aceasta manastire,ma impresionat peisajul

Lasă un răspuns

