la sulina pe plaja

6 răspunsuri la la sulina pe plaja

  1. vasi spune:

    ce frumos este la Sulina mea draga unde eu nu am ajuns inca vara aceasta…dar nu e timpul trecut sper sa ajung cat de curand….

  2. Nicu spune:

    Eu o sa fiu la Sfantu Gheorghe pe plaja🙂. Daca gasesc o salupa mai confortabila poate as da o tura si pe la Sulina.

  3. tonnywrk spune:

    sulina 08, imi place rau, e superba, dc poti sa o pui in rezolutie mai mare….

  4. vitamina spune:

    wow

  5. Nicu spune:

    Na ca am ajuns si eu pe plaja de la Sulina pana la urma!

  6. Sulina Lover spune:

    Foarte frumos!De 5 ani merg la Sulina si inca nu m-am saturat de ea!:)

Lasă un răspuns

