am plecat la vama veche si sunt apucat de streche

N-am mai fost in Vama Veche pana acum. Fiind extra-sezon, statiunea era aproape pustie. Mi-au placut plaja, marea involburata, pustietatea, cochiliile de melci aduse de valuri, costumele de piele ale rokerilor, meniurile haioase. Mi-au displacut vantul suuuper puternic, cafeaua, hard rokul care bubuia in boxe. Varsta isi spune cuvantul si decretez ca Vama Veche  nu este destinatia pe care as alege-o cu placere pentru un concediu deoarece este zgomotoasa. 

 

Am adunat o naveta de cochilii:

Un popas la Lyana:

Un meniu foarte haios

Si papanasi cu…dragoste:

Daca nu esti apucat de streche, sigur vei pleca ametit din Vama…

2 răspunsuri la am plecat la vama veche si sunt apucat de streche

  1. tonnywrk spune:

    in vama se pozeaza nudisti nu papanasi🙂

Lasă un răspuns

