capul kaliacra

O limba de stanca rosie care inainteaza in mare, strajuita de arcade si ziduri din piatra galbuie, acesta este Capul Kaliacra. Am vazut aici si multi delfini. Intrarea costa 3 leva.

9 răspunsuri la capul kaliacra

  1. Liviu spune:

    Ce fotografiau cei din penultima imagine?

  2. tonnywrk spune:

    intrarea in stanca e o pestera? sau are vreo 2 m?

  3. Tiberiu Cazacioc spune:

    Salut, pana la Capul Kaliacra, la jumatatea distantei, dupa ce treceati de eoliene, se face un drum larg la dreapta catre Dalboka. Se avanseaza cam 2 km spre mare, apoi un drum abrupt la 45 de grade, care coboara spre un golf. Acolo sunt 2 restaurante numai cu chestii din mare. Cel din dreapta este cel mai inteprinzator, mai genuine/natural. Am luat loc la o masa acolo, pentru ca anterior vazusem un reportaj PRO TV, interviu si in oglinda o incercare asemanatoare – de oferta de servicii, pe o palida replica romaneasca, din zona Mangalia. In stanga este un restaurant concurent, care a speculat – asta-i piata, nisa deschisa de restaurantul Dalboka din stanga. Povestea interesant a echipei de intreprinzatori de la terasa din dreapta este ilustrat de ferma aflata in departare: bulgarii aceia au obtinut o finantare SAPARD in perioada de pre-aderare si si-au construit o ferma de scoici. Am incercat la masa, chestii ce nu le-as fi mincat niciodata, nu ma omor dupa scoici si altele. Dar au fost minunate. Situl lor este aici http://www.dalboka.com/Dalboka/the_mussel_farm_dalboka___about_us_en.html. Iar reportajul PRO TV (noi am fost acolo in 2009) aici: http://stirileprotv.ro/exclusiv/travel/din-secretele-vecinilor-bulgari-midiile-de-la-cap-kaliakra.html

  4. daniela spune:

    n-am mai avut timp sa ajungem la Dalboka, dar am inteles ca restaurantul cu fructe de mare chiar merita, multumesc Tiberiu!

  5. Aurel spune:

    Am inteles de ce nu ai ajuns la Noviodunum, ca nu are restaurante😀

  6. daniela spune:

    nu-i problema, imi iau micii la pachet!🙂

  7. Aurel spune:

    🙂 Surpriza! Exista un restaurant in Isaccea unde se fac si mici😉 Daca nu, ii facem la Noviodunum🙂

Lasă un răspuns

