kamen briag

7 Responses to kamen briag

  1. GYKE62 spune:

    ..eu va scriu de la Vancouver – Canada sant nascut in …ZEBIL:cu un respect deosebit pt.MORUZOV si daca vreti sa ma ajutati un pic -tatl lui MM era NICOLAE dar atunci cine a fost SIMEON in a carei scoala am fosy scolit de…bastarzii comunisti !!Ma faceau fiu de bandit ca tatl meu a taiat ceva stuf degeaba la Periprava si asta din cauza lui Oct.1956!
    Daca vreti sa imi datati monumentul eroilor din ZEBIL pt.ca din povestile mamei mele care a lucrat la constuirea acelor cladiri superbe de nivel orasanesc si strabunicul meu LEUCA DOBRE a participat la constructii cu fomduri banesti !!!Multam fain! Santeti din ZEBIL?Am plecat din 1974 si din tara din 1986 revenind in plin dezastru neocomunist dupa altii 10 ani(-doar py. am vedea mormintile parintilor!!!) de atunci vad citeceva schimbindu-se in…bine!!!

  2. Otilia spune:

    As dori sa stiu cum mai e in Bulgaria.
    Mai exact cu ce model de masina ati fost si daca ati revenit cu ea in Romania. 🙂
    Multumesc!

    • Nicu spune:

      Otilia, eu am strabatut in Bulgaria 700km si nu m-a oprit politia, nu am fost rapit si m-am intors si cu masina acasa, un Opel Astra. Deci …
      Referitor la apa marii, da este foarte limpede, se pot face scufundari iar daca ai echipamentul necesar poti face cu succes si fotografii.

  3. daniela spune:

    am fost cu o masina locala, o dacie pe care n-a fost nimeni tentat sa o fure. cat am stat acolo n-am auzit plangeri.

  4. ionut spune:

    superbe,magnifice

  5. Otilia spune:

    Este foarte limpede apa. Se pot face fotografii sub apa? Erau locuri pentru scufundari cu ochelari de apa?

    • daniela spune:

      da, apa este foarte limpede si se pot face scufundari. despre fotografia subacvatica nu cunosc detalii, dar banuiesc ca nu exista impedimente.

Lasă un răspuns

