circul international

Am ascultat si pareri bune si pareri rele despre Circul International. Daca ne gandim ca spectacolul este pentru a-i distra pe copii, atunci n-am mai avea nimic negativ de comentat! E drept ca nu prea au animale, dar Elia a fost mai incantata de banalul numar de tuns decat de valsul cailor pur sange. Mie mi-au placut acrobatiile trupei Andrei si motociclistul pe sarma.

Eliei i-a mai placut sa calareasca pe camila si sa rontaie popcorn.

Numarul de iluzionism cu cei 4 barbati carora clovnul le ia scaunele si raman „suspendati” in aer este foarte haios. Dresajul cainelui care stie aritmetica si isi cunoaste varsta, dar si cele doua echipe de catei care joaca fotbal cu un balon va pot amuza. Povestea lui Aladin este impresionanta, cu fachiri, serpi, personaje de poveste. Caii pur sange dar si poneii fac un spectacol dragut.

N-am avut aparat foto, m-am descurcat cu ce am putut 🙂

Lasă un răspuns

