2 ani de blogareala

Prinsa cu ceva examene, am uitat complet de aniversarea blogului meu. Pe 10 septembrie 2008 faceam primele mele incercari de wordpress. Ma uitam atunci cu uimire la blogurile care inregistrasera mii de vizite si la al meu care abia avea 2 articole si un vizitator (eu cred). Acum imi dau seama de ce simteam zilele trecute un imbold foarte mare de a povesti celor din anturajul meu cum am luat legatura cu majoritatea celor pe care ii am inscrisi in blogroll (si eu care credeam ca este vorba doar de „limbarnita”…)

Primele mele contacte au fost cu „Info…”. E o poveste amuzanta. Am fost rugata de cineva sa fac un articol despre Manastirea Cerbu pentru a-l publica pe site-ul Info-delta. N-am prea inteles mare lucru pentru cine si in ce scop, dar m-am apucat de scris. Cand am terminat, am solicitat datele de contact ale persoanei/redactiei. Dintr-o greseala, in loc sa primesc e-mailul de la Info-delta, mi s-a dat adresa de la Infotulcea. Pe atunci nu stiam nimic nici despre Info-delta, nici despre Infotulcea (scz  ca o recunosc public). Pana sa se repare aceasta greseala, apasasem deja „send” catre Infotulcea. In final, am trimis din nou articolul, de data asta catre adresa corecta. De atunci am tinut legatura cu Nicu Simion si ne-am ajutat reciproc de cate ori am putut (ba cu un site, ba cu ceva fotografii, ba cu ceva info-rmatii, ba cu ceva…info-rmatica… – Nicu, ar trebui sa-mi vezi ranjetul produs de ultimul cuvant, dar sunt convinsa ca e reciproc valabil…). Multumesc inca o data pentru tot ajutorul!

Infotulcea nu s-a lasat mai prejos. Mi-a publicat articolul in revista si mi-a sugerat sa mai trimit si altele. In scurt timp am intrat in redactie si m-am ocupat de rubrica de turism. Asa am ajuns sa leg o stransa prietenie cu managerul revistei, Cristian Anton care s-a revansat cu un voluntariat in domeniul meu de activitate.

O aparitie neasteptata pe blogul meu, dar care m-a bucurat foarte mult, a fost cea a lui Noviodunum. Tin minte ca mi-a comentat un articol si am inceput sa comunicam prin intrebari si raspunsuri pe ambele bloguri. Pe atunci ne vorbeam cu „dumneavoastra” si credeam despre el ca este un tip in varsta si chiar scortos (scz, instinctul meu a dat gres). Eram tare curioasa sa-l cunosc, dar am ratat intalnirea bloggerilor pentru ca am plecat la un seminar in Bacau. Ne-am intalnit ulterior si m-a uimit ca este atat de tanar si atat de serios in ceea ce face. Si astfel am inceput colaborarea cu omul din spatele site-ului, cu Aurel Stanica. Avem un parteneriat materializat in cateva intalniri de succes (de-au scris pana si ziarele!🙂 ). Regret ca n-am reusit sa ajung la ceatea Noviodunum vara asta, mai ales ca si-a tinut „portile deschise”.

Pe Liviu Hariton si Radu Borzea i-am cunoscut in preambulul intalnirii bloggerilor, desi le descoperisem site-urile  de ceva timp. Ne mai comentam uneori articolele si am facut promisiunea ca voi participa la rubrica „editorial” de pe Iubesctulcea, site-ul lui Liviu. Sper sa reusesc sa ma tin de cuvant.

 Mirela este una dintre mamicile si bucataresele mele preferate. Nu am cunoscut-o si nici nu este tulceaca, desi e din apropiere, din judetul vecin. Mi-a placut blogul ei de cand l-am descoperit. De la ea mi-a venit ideea „lepsei anilor din urma” si am furat reteta de tarta cu mere si checut rapid. Daca nu ii accesez foare des site-ul, sa ma inteleaga de ce: pentru ca ma transforma in gospodina si n-ar fi frumos! La cate chestii delicioase gateste, iti vine sa mananci monitorul!

Poate ca cea mai stranie intalnire a fost cu Daniel Nastase. La adresa la care locuiesc acum m-am mutat cam de 3 ani, dar nu-mi cunosc vecinii. Intr-o seara vad un tip in fata scarii si mi s-a parut cunoscut. I-am dat „buna seara” si ma tot gandeam de unde il stiu. Dupa cateva zile am intrat pe site-ul lui si i-am remarcat fotografia „aha, e vecinul!!”. Am descoperit ca ma are in blogroll „o fata cu un blog”. Mi s-a parut haios. 

Doua contacte telefonice si o curiozitate ma leaga de  Iliuta Goean .

Cristi-mic si Dan din Delta Dunarii au bloguri foarte foarte interesante, insa n-am avut ocazia sa-i intalnesc. De fapt pe Cristi l-am vazut in Peco si pentru ca il stiu de pe blog imi venea sa-l salut, dar n-am indraznit.

Cam atat cu ce spun eu despre voi, restul mai vorbim in particular…

15 răspunsuri la 2 ani de blogareala

  1. Nicu spune:

    La multi ani pentru cei 2 ani, 20 de zile de blogareala🙂
    Ma bucur ca ne putem ajuta reciproc. De fapt ajutorul tau este mult mai considerabil decat al meu🙂
    Auzi tu ce cuvand ai mai inventat „info-rmatica”😀

  2. Mirela spune:

    La multi ani pentru cei doi anisori!

  3. Aurel spune:

    La Multi Ani si la cat mai multe postari! De asemenea, va doresc😉 cat mai multi vizitatori.

    S.S. Un „tip scortos”

  4. danybv spune:

    La Multi Ani !!!
    Iti doresc multa putere de munca in ceea ce faci. Felicitari pentru acest blog minunat.

  5. daniela spune:

    va multumesc tuturor!

  6. Liviu spune:

    La cât mai multe articole!

    PS: Când treci la ”next level” cu blogul?🙂

  7. daniela spune:

    despre „next level” vom discuta pe viitor. am nevoie de un maiestru pe care sa-l intrec…:)

  8. GIGI spune:

    LA MULTI ANI! MULT SUCCES IN CONTINUARE.

  9. un necunoscut spune:

    La multi ani si la cat mai multe postari! stiu ca nu am mai scris de muuuulta vreme, dar am vrut sa iti urez in primul rand rabdare si mai ales rezistenta in plimbarici! si cat mai multi vizitatori! si, mai ales, la cat mai multe aprecieri, desi observ ca deja le ai si sunt de bine!
    SPOR … SI SUCCES(URI)E!!

  10. Aurel spune:

    La Multi Ani! Prietenii stiu de ce!

  11. daniela spune:

    Multumesc pentru urare si pentru prietenie.🙂 Ai fost foarte simpatic cand mi-ai spus „ma uit la un post si comentez la altul”; exact ca acum. ai comentat in avanpremiera si e distractiv ca nu toata lumea intelege ce vrei sa spui. n-am avut timp sa postez foto de la eveniment.

  12. Aurel spune:

    Da, pune pozele din Turcia!🙂

  13. tonnywrk spune:

    imi amintesc cu placere de primul nostru contact telefonic, dupa voce mi-ai parut o activista de partid in varsta de vreo 45 de ani..:) m-am inselat amarnic… cand am descoperit o tanara dezghetata, inteligenta, plina de viata cu fotografia si travelul in sange.
    Recunosc ca tot tu mi-ai pus primul DSLR in mana si mi-ai activat pasiunea pentru foto de a trebuit sa dau 2 chenzine pe un aparat.
    E un blog foarte util cu fotografii frumoase si iti urez cat mai multe postari.
    P.S. aurel e cateodata scortos ..:) glumeam ca doar ma cunosti

Lasă un răspuns

