… 23 in oglinda

Mi-am sarbatorit ziua de nastere intr-un mod inedit pentru mine, inconjurata de colegi si prieteni, activitatea cea mai frumoasa fiind videoproiectarea unor fotografii adunate de prin expeditii anterioare.

Piesa de rezistenta a oricarei aniversari:

Frumusetile din vaza:

S-au videoproiectat foto din zone turistice in care putini dintre noi au bucuria de a ajunge…Il „invidiez” pe colegul care a ajuns aici, dar ma bucur ca impartaseste cu noi momentele de fericire petrecute prin pustietati.

14 Responses to … 23 in oglinda

  1. tonnywrk spune:

    arata bine tortul ala, cred ca a fost tare bun… 🙂
    La multi ani! si visele sa ti se indeplineasca

  2. tonnywrk spune:

    era sa uit, cred ca iti doresti sa treci la next level si m-am gandit ca http://www.danielaungureanu.ro ti s-ar potrivi mult mai bine.
    Iti trimit pe e-mail detaliile contului.

  3. Liviu spune:

    Hai La Mulți Ani! Să-mi notez data pentru viitor 🙂

    Că tot te-a fericit Cristi cu un domeniu, eu îți ofer găzduiera pentru el 😉

    La Mulți Ani!

  4. Radu spune:

    La multi ani!

  5. Alexandra spune:

    La multi ani!!!

  6. Aurel spune:

    La Multi Ani!

  7. Nicu spune:

    Eu si pelicanii mei iti spunem La multi ani!!! 🙂

  8. vasi spune:

    la multi aniiiiiii…..frumoase aranjamente …de tort ce sa mai spun…cred k au fost si deosebit de gustoase toate….

    • daniela spune:

      tortul a fost un real succes iar celelalte gustari, gratie doamnelor care le-au pregatit, au fost delicioaaaaase. rodia a fost exact ca sarbatorita (prea acraaaa!!!!!) 🙂

  9. danybv spune:

    Iti urez si aici pe blog, un sincer si calduros: La Multi Ani !!!
    Iti doresc sa fi sanatoasa, fericita si toate dorintele sa ti se indeplineasca.

  10. Cristina H spune:

    La multi anisori, Daniela! Indiferent de varsta, mie asa imi place sa urez, pentru ca mi se pare ca mereu anii trec prea repede, deci anisori mi se pare mai potrivit. Sa ai parte de tot ce e mai bun pe lume si fie ca starile minunate pe care ni le induci folosind fotografiile tale sa se rasfranga din plin asupra ta (intr-o forma sau alta)! 🙂

  11. ionut spune:

    la multi ani…tot ce ati doresti sa se implineasca si sa ne bucuram cu cat mai multe fotografii din partea ta

  12. GIGI spune:

    Foarte frumos tortul…..LA MULTI ANI!

  13. vicky spune:

    Niciodata nu-i tarziu sa urezi cuiva „La multi ani ! Eu iti urez azi:) ,ptr ca abia azi am descoperit blogul tau.
    Si pentru ca inca mai suntem in saptamana luminata ,permite-mi sa-ti spun din toata inima :HRISTOS A INVIAT !
    Iti doresc petrecere frumoasa ,azi de 1 mai..sunt sigura ca esti plecata in excursie cu prietenii tai ! Multa bafta !{} {} {}

Lasă un răspuns

