varsta creierului

Am primit si eu mesajul care iti calculeaza varsta creierului:
Un test care verifica capacitatea si varsta aproximativa a creierului dvs. in comparatie cu varsta reala a organismului !!!
1. dati cu mouse-ul pe linkul de mai jos si apoi click pe „Start”
2. Asteapta numaratoarea inversa: 3, 2, 1
3. Memoreaza pozitia numerelor pe ecran si da click pe cercurile de pe ecran in ordinea crescatoare a numerelor, de la cel mai  mic la cel mai  mare.
4. La sfarsitul testului  calculatorul va afisa virsta creierului vostru.
http://flashfabrica..com/f_learning/brain/brain.html
Scuzati cacofoniile si cuvintele repetate, am redat textul asa cum l-am primit.
Creierul meu are cu 2 ani mai mult ca mine. Nu stiu ce n-a priceput din toate evenimentele de saptamana trecuta… Daca nu i-am mai repetat ca am 32…, 32.., 32… Si el functioneaza ca unul de 34! Ce sa spun?! Ma bucur totusi ca…functioneaza!
Creierele voastre ce varste au? Daca raspunsul nu va avantajeaza, puteti sa ne scrieti o anonima :), doar sa ne explicati daca sunteti femeie sau barbat. E distractiv sa precizati si ce varsta aveti, ca sa vedem diferenta!
23 Responses to varsta creierului

  1. gabonexp spune:

    olala mie mi-a spus ca an 31

  2. gabonexp spune:

    ca am (scz e intuneric in camera)

  3. dorin spune:

    L-am facut si eu si fara modestie mi-a spus ca am 32. Cat ai fi vrut tu.

  4. dorin spune:

    E foarte interesant si distractiv.

  5. cryss spune:

    Creierasul meu are 23, e cu un an mai mic decat mine…hmmm ciudat! 😛

  6. ylyshor spune:

    l-am facut si eu , mi-a iesit 36 eu am 23…..

  7. laur spune:

    =))=))
    desi nu fusesem atent la prima…
    cica am 35 de ani la 20 ai mei =))=))=)

  8. anca spune:

    :)) e o porcarie oricum

  9. Nicu spune:

    Ce tanar sunt Doamne! 34 :))

  10. tonnywrk spune:

    52??.. pe aproape…

  11. tonnywrk spune:

    am dat reply si l-am refacut…. shiit tot 52 😀

    • daniela spune:

      vezi, de asta spun eu ca esti un intelept 🙂 cu 20 de ani mai intelept! mie la reply mi-a iesit 31. daca il fac de mai multe ori, poate ajung la varsta unui bebe…

  12. eugen spune:

    Felicitari pentru joc; a fost chiar distractiv. Cu toate ca am barba si arat ca de 50 de ani, mi-a dat un creier de 20 ani. Asta inseamna ca Dana are dreptate, si anume ca „gandesc ca un copil” :))

    • daniela spune:

      wow, cu vreo 14-15 ani mai tanar! am spus eu ca asta se poate intampla numai la barbati 🙂 iar Dana gandeste ca la varsta mamei tale?!? asta da potrivire! sa ne spuna si Dana care este diferenta la ea…tot 57 i-a iesit la a doua incercare?

  13. danybv spune:

    Superb jocul, foarte distractiv.La prima incercare , creierul meu are varsta de 57 ani, insa dupa 10 minute si un refresh, am intinerit. Mi-a iesit 36 de ani, cu doi ani mai mare decat mine 🙂

  14. dandanel spune:

    mi-a spus ca are 34 :)cu 22 luni mai mic decat varsta mea 🙂

  15. Abeona spune:

    Eu am 20 iar al meu are 39………….

  16. Ionutz:D spune:

    mie mi a spus k am cel mai mult 40 … sh cel mai putin 36 …repetand testul d 3 ori…shi e un lucru bun pt k am doar 15 ani:D

Lasă un răspuns

