promotii

Eu nu prea ma dau in vant dupa promotii. Doua produse la pret de 1? 10% bonus? Hm… Mereu cred ca e ceva necurat la mijloc… De obicei este foarte greu sa verifici daca intradevar ai facut sau nu o afacere. Afacere sau nu, mi-am luat o crema Vichy cu o apa termala cadou. Apa termala costa 30 lei separat si daca farmacista nu mi-ar fi dat-o cadou, sigur nu ma apucam sa mi-o cumpar. Un produs greu vandabil langa un produs pe care ti-l doresti este considerat un castig? Ei, daca e cadou, fie primit!🙂

O afacere mai buna am facut cu pasta de dinti la care mi-a dat o periuta super (soft)! O periuta de dinti noua nu are cum sa nu-ti fie de folos!

Voi urmariti promotiile? Vi se par avantajoase?

Lasă un răspuns

