cariera din isaccea

Peisaj foarte fumos, pacat ca zona este atat de murdara…Mi-a fost greu sa fotografiez printre mormanele de gunoaie, dar am incercat sa le evit si sa va arat imagini frumoase. Totusi, cand am vazut ca unii fac baie acolo…bleah!!

In stanca este sapata o intrare care mi-a starnit curiozitatea de foarte mult timp si de cate ori treceam prin Isaccea intrebam ce este acolo… Mi-a fost cam teama sa intru, sa nu-mi cada vreo piatra in cap. Daca stie cineva, il rog sa-mi satisfaca si mie aceasta curiozitate si sa-mi spuna cat este de mare galeria.

Poate ca se vor lua masuri pentru salubrizarea zonei, ar putea deveni un bun loc de relaxare!

10 Responses to cariera din isaccea

  1. noviodunum.ro spune:

    Aaaaaaaaa, dar cum ai dat de locatia asta? Dar niste ziduri mai vechi nu ai vazut? 😉

    • daniela spune:

      am citit la tine pe blog. ziduri vechi n-am observat, vezi daca nu scrii articole complete?!? 🙂 trebuie sa-mi explici ce-i cu zidurile alea, stii ca m-ai facut curioasa!

  2. Liviu spune:

    Apa aia pare ”curată” rău… 😐

  3. infotulceacity spune:

    vad ca ai fotografiat si tunelul in care se pastra sub supraveghere dinamita:). cnd se dinamita zona,de obicei in jurul orelor 12 circulatia era oprita in ambele sensuri, iar piatra din cariera gaseai berechet in curtile caselor alaturate

  4. vasi spune:

    numai tu Daniela puteai sa gasesti aceste locuri…si sa ne arati si noua ce se afla in Dobrogea noastra…”bogata” unde ‘BATE VANT SI CRESTE PIATRA”…

  5. Nicu spune:

    Ahhh! Nu-mi taia elanul spunandu-mi ca sunt mormane de gunoaie acolo 😦 Poate cand ajung eu acolo o sa fie curat …

  6. noviodunum.ro spune:

    Daca ridicai privirea, ai fi vazut ceva urme …:)

  7. daniela spune:

    am stat doar 5 minute, n-am cercetat zona. eram in trecere, dar la urmatorul popas voi sti dupa ce sa ma uit.

Lasă un comentariu